Isnin, 18 Januari 2010

Sudi2 la berkongsi

Assalamualaikum WBT...

Kepada keluarga2 sekalian,

sekiranya mempunyai sedikit kelapangan, ringan2kanlah tangan keluarga2 sekalian untuk memberi sumbangan kepada laman kita ni samada berbentuk foto2, perkongsian pengalaman, cerita dulu2, nasihat, panduan mahupun pendapat / pandangan & sebagainya la. Saya tahu, banyak 'skill' & kehebatan keluarga2 sekalian yang mampu memeriahkan lagi laman kita ni. Manfaatkanlah laman ini demi kepentingan bersama.

Untuk uncle2 / auntie2 yang berkesempatan, sudi2kanlah menulis 'serba sebanyak' cerita / kenangan dulu2 khususnya yang berkaitan dengan;

- riwayat / biodata / keistimewaan / sumbangan /siapa sebenarnya insan yang bernama Hj Daud Baringkok ini. Yalahkan, memandangkan arwah datuk meninggal dunia semasa cucu2nya masih kecil lagi, masih bulangou2 lagi orang bilang...jadi yang berkesempatan pun dengan arwah datuk, sudah tentu memorinya tidak sekuat mana ngan arwah datuk. Jadi, ingatkanlah kami & beritahulah kami yang tidak tahu ini & sudah terlupa ini sapa sebenarnya arwah datuk Hj Daud.

- tidak dilupakan tolonglah cerita kepada kami riwayat arwah Hj Daud bersama isteri2nya arwah Sati & Lasah.

- dan jangan lupa untuk menceritakan kepada kami, kenangan uncle2 / auntie2 di waktu dulu2 bersama arwah datuk & nenek2.

Oleh yang demikian, sekiranya sudah berniat untuk kongsi berkongsi ni...boleh minta password kat pengasas laman ni iaitu Lenny Erwan di Facebook ataupun sms ja ke 0193455928.

Harap maklum.

-SQA-

1 ulasan:

Ibnu Saif berkata...

SalamualaikuM.... Plzzz cerita lagi pasal family kita sini..... sy mau tau betul2... rasanya sy byk sgt lagii ndak tau.. lagi2 pasal Datuk Hj Daud..

Plzzz kongsi k... :))